Alla inlägg under juni 2008

Av Pernilla - 9 juni 2008 06:55

I natt vaknade jag kl 03.10 och kunde inte somna om. Låg en timme eller så och lyssnade på nattradio och måste säga att det är en plåga. Jag tappar tron på mänskligheten. Vilka skumma människor som ringer in......I natt handlade det om vilken kroppsdel man var mest nöjd med och det var allt från män som ringde in och sa att deras penis var den kroppsdel de var mest nöjd med. En kallade sin penis för uppnosige John.....Sen var det en kvinna som läste en dikt om rumpan som gick ut på att om rumpan stängde igen så skrek alla andra kroppsdelar, för om inte rumpan mådde bra så mådde de inte heller bra. En annan kvinna visste inte varför hon ringde. Det enda hon visste var att hon hette Annelie. Inte nog med att man inte kan sova man måste lyssna på sånt skräp också. Dubbelplåga. Och sen kom Brolles nya låt där han sjunger det är hon jag vill ha. Jag är ingen överdängare på svenska men det måste väl ändå heta det är henne jag vill ha??


Om en lite stund ska jag ge mig iväg, ska till psykologen redan 07.45 idag. Sen måste kan köpa några saker till sonens student på fredag.

Av Pernilla - 7 juni 2008 11:39

I förrgår pratade jag med min bästa läkare och han sa till mig att jag inte får göra något åt rastlösheten, jag ska sätta mig att titta på en blomma eller något. Annars är risken att jag kör på för hårt. Men det är svårt när jag känner energin flödar och jag bara vill göra saker. Känner mig helt speedad emellanåt. Men det är bara positivt. Jag har fått en energi som inte liknar något och rastlösheten är ett tecken på att jag börjar må bättre och bättre.


Idag ska jag träffa K och det ser jag framemot:)

Av Pernilla - 4 juni 2008 13:39

Rastlösheten sitter i och det känns som ett gott tecken.


Igår var jag och sambon en stund hos H, L och lilla I + alla djuren. Trevligt och mysigt som alltid. Hon är så go den lilla.


Idag har jag fixat lite, plockar undan lite då och då inför studenten så att det inte ska bli en stor apparat att städa innan. Handlat har jag också gjort.


Om en stund ska jag gå och vila.

Av Pernilla - 3 juni 2008 07:41

Eftersom min kamera ff är trasig får jag ta en bild från en av mina promenader i höstas, men upp är det i alla fall:)

Av Pernilla - 2 juni 2008 16:52

att jag är rastlös! Ett till steg på vägen. Rastlös är något jag vanligtvis är ofta men har inte varit det på över ett år förrän idag! Min bästa läkare sa till mig när jag var hos honom i förra veckan att jag nu hade mimik i ansiktet, vilket jag tydligen inte haft under det här året, och syrran sa till mig i fredags att man nu hör nyanser i rösten igen, innan var den bara ett tonläge hela tiden. Tänk, jag har bara vetat om att jag varit/är sjuk inte att det hörts och synts så tydligt. Och ändå har det varit och är tillviss del mycket mycket mer under ytan än vad jag visat/visar utåt. Men det går åt rätt håll och det händer något varje dag känns det som:)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards