Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Pernilla - 9 juni 2008 19:06

Psykologbesöket gick bra idag. Vi pratade mycket om min återgång till jobbet och min chef.......... Ja, ni som vet ni vet.


Efter besöket gick jag upp en stund till svärisarna i väntan på att apoteket skulle öppna. Sen handlade jag lite småsaker till fredag.


Väl hemma pratade jag en stund med en arbetskamrat i telefon sen gick jag och la mig. Sov i 4 timmar. Hoppas inte det stör nattens sömn bara.


Imorgon ska jag iväg och handla maten till fredag.

Av Pernilla - 9 juni 2008 06:55

I natt vaknade jag kl 03.10 och kunde inte somna om. Låg en timme eller så och lyssnade på nattradio och måste säga att det är en plåga. Jag tappar tron på mänskligheten. Vilka skumma människor som ringer in......I natt handlade det om vilken kroppsdel man var mest nöjd med och det var allt från män som ringde in och sa att deras penis var den kroppsdel de var mest nöjd med. En kallade sin penis för uppnosige John.....Sen var det en kvinna som läste en dikt om rumpan som gick ut på att om rumpan stängde igen så skrek alla andra kroppsdelar, för om inte rumpan mådde bra så mådde de inte heller bra. En annan kvinna visste inte varför hon ringde. Det enda hon visste var att hon hette Annelie. Inte nog med att man inte kan sova man måste lyssna på sånt skräp också. Dubbelplåga. Och sen kom Brolles nya låt där han sjunger det är hon jag vill ha. Jag är ingen överdängare på svenska men det måste väl ändå heta det är henne jag vill ha??


Om en lite stund ska jag ge mig iväg, ska till psykologen redan 07.45 idag. Sen måste kan köpa några saker till sonens student på fredag.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards