Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

:(

Av Pernilla - 2 oktober 2008 09:30

Livet är inte på topp för tillfället. Min psykolog och mina läkare hjälper mig så gott det går men nästa vecka måste en radikal förändring till för det är inte bra att gå med en depression så länge jag gjort. Min psykolog har ordnat promenader tillsammans med en kille som blir färdig psykolg i januari och det är jättebra att tvingas gå ut. Så tre dagar på rad har jag kommit ut en sväng vilket hjälper mig att komma upp, klä på mig och gå ut.

 
 
Nini

Nini

2 oktober 2008 16:35

Men vad skönt att det tas på allvar och att du får bra hjälp.
Kram

http://nini.bloggagratis.se

 
myzpyz (aff)

myzpyz (aff)

2 oktober 2008 19:51

va bra att dom tar dig på allvar o tar tag i detta ordentligt nu! du vet att jag hejjar på dig ;)
kramar

http://vfw.bilddagboken.se

 
Sus

Sus

3 oktober 2008 00:40

Tänker så mycket på dig.
Bamsekramen

http://www.davidsonsus.blogspot.com

 
Ingen bild

Lillemor

3 oktober 2008 08:24

Inte kul att må så dåligt,KRYA PÅ DEJ !

 
Monica

Monica

3 oktober 2008 16:06

Vad bra att du får den hjälp du behöver.

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lillemor

13 oktober 2008 21:21

Börjar bli lite orolig för dej,längesen du uppdaterade...Allt väl eller åtminstone ganska väl?!

 
Nini

Nini

17 oktober 2008 17:05

Hej alla som läser Pinses blogg!

Jag har lite kontakt med henne via sms och hon har bett mig att kommentera här för att ni som läser hennes blogg och är oroliga ska få veta att Pinse är OK.

Hon är sedan någon vecka inlagd och fick så sent som idag sin fjärde ECT-behandling. Hon tycker att det hjälper!

Och det tycker jag är underbart!

Hon kommer att höra av sig så fort hon kommer hem igen.

Välkommen hem Pinse!!

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Någon från förr

21 oktober 2008 10:15

Stackars!
Hur kunde det bli så?
Krya på dig.

 
myzpyz (aff)

myzpyz (aff)

21 oktober 2008 19:11

va skönt att få lite info! kollar juh här i stort sett varje dag o har varit orolig. nu kan jag pusta ut! snälla Nini, du kan väl hälsa till Pinse från "My med servetterna (aff-kompis)" att jag tänker på henne. skönt att hon tycker det hjälper med ECT (som jag vet inget om). hoppas hon snart är stark nog att få komma hem.

http://vfw.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards