Direktlänk till inlägg 22 mars 2007

Vilket liv!

Av Pernilla - 22 mars 2007 08:07

Jisses, vilket liv det kan bli om en glass. Sista sidan i tidningen hade en stor artikel om den. Nyheterna på tv hade en lång debatt om den rosa och glittriga glassen: Girlie från GB. Sen lyssnade jag på radio på bussen på väg till jobbet och vad pratade de om? Jo, samma glass. Glassen som har det skitlöjliga namnet: Girlie! Att den är rosa är kanske inte så konstigt eftersom den smakar hallon. Vad skulle den annars vara för färg? Grå, kanske? Mums, not! Jag bryr mig faktikst inte så mycket och fattar inte att man vill ha en debatt om man nu tycker det är så dumt. En debatt får ju bara mer uppmärksamhet åt glassen! Men jag måste säga att jag inte fattar varför där är smink i glasspinnen. Hör överhuvud taget inte ihop med mat/godis/glass. Skitlöjligt! Och vad händer om kidsen tuggar på pinnen? Eller det kanske är ätligt smink?Nog om rosa flickiga glassar!Idag verkar det lugnt på jobbet, än så länge. I eftermiddag ska jag på studiebesök ska bli trevligt. Och ikväll ska jag dejta tvättmaskinen, trist men det behövs för det var längesen!

 
 
Ingen bild

Anna

22 mars 2007 10:14

Marknadsföring! Smart! Själv blir jag sugen på glass i stora lass av allt snackande!

 
Ingen bild

Ma

22 mars 2007 16:00

Jag tycker den ser giftig ut men namnet
är gulligt.Kram Ma.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards