Direktlänk till inlägg 10 mars 2007

Final!

Av Pernilla - 10 mars 2007 10:35

Idag är det ju finalen i melodifestiveln, kul:)Så här vill jag att resultatet ska bli, om jag får önska!1.MÅNS ZELMERLÖW - CARA MIAGillar både Måns och låten2. THE ARK - WORRYING KINDDet gör iofs inget om The Ark vinner för jag tror de har lika stor chans i stora finalen men Måns hade varit roligare, tycker jag. De har en bra låt de med.3. ANDREAS JOHNSON - A LITTLE BIT OF LOVEAndreas är Andreas. Bra låt, bra framträdande men inte min vinnare!4. SARAH DAWN FINER - I REMEMBER LOVEFinstämd ballad, fantasktisk sångröst men har inget med finalen att göra. Lite trist med ballader tycker jag.5. SONJA ALDÉN - FÖR ATT DU FINNSFin låt, fin röst men ganska intetsägande6. SANNA NIELSEN - VÅGAR DU, VÅGAR JAGJaha. Hon har bra röst i alla fall7.MARIE LINDBERG - TRYING TO RECALLKonstigt egentligen att denna är i final men det var inte så mycket motstånd när hon vann antagligen. Ingen vinnare. Sverige kommer att hamna bland de sista om inte sist om hon vinner. 8. SEBASTIAN - WHEN THE NIGHT COMES FALLINGJa, jag får väl sätta honom här för han är bättre än de som kommer efter, men jag gillar verkligen inte honom. Hu, jag får rysningar! 9. TOMMY NILSSON - JAG TROR PÅ MÄNNISKANBottennapp så trist och kass låt! 10. ANNA BOOK - SAMBA SAMBEROKommer tyvärr inte ihåg låten, men jag kommer tyvärr ihåg Anna Book på scen i ålaskinn. Såg ut som man trätt ett ålaskinn på en tunna. Huh! När det finns så mycket fina kläder, märkligt!Så här tror jag att det blir:1.THE ARK - WORRYING KIND2.MÅNS ZELMERLÖW - CARA MIA3.ANDREAS JOHNSON - A LITTLE BIT OF LOVE4.SEBASTIAN - WHEN THE NIGHT COMES FALLING5.SONJA ALDÉN - FÖR ATT DU FINNS6.SARAH DAWN FINER - I REMEMBER LOVE7.SANNA NIELSEN - VÅGAR DU, VÅGAR JAG8.MARIE LINDBERG - TRYING TO RECALL9.ANNA BOOK - SAMBA SAMBERO 10.TOMMY NILSSON - JAG TROR PÅ MÄNNISKANInnan finalen ska syrran med familj komma hit. Vi ska äta lite tacos och kladdkaka:) Så får jag träffa min lilla systerdotter :), det är inte alltför ofta! Ikväll får vi ännu ett bebisbesök. Hoppas hon inte skriker sönder finalen bara. Är hon tyst är hon välkommen:)Blir nog en bra dag idag! (när vi väl har städat klart! Måste ju städa inför besöket)

 
 
Ingen bild

Ma

10 mars 2007 15:46

Jag tycker oxå att Måns ska vinna men det
blir väl the ark.
Kram ma.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards