Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Gastroskopi kan man vara utan!

Av Pernilla - 20 februari 2010 14:09

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Borde skärpa mig:) Men det är inte så lätt, man ska ha något att skriva också.


Det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Jag jobbar på mina 4 timmar per dag och det fungerar bra. Önskar bara att det inte tagit mig 1 timme åt var håll att transportera mig. Då hade jag kanske orkat jobba lite till. Men sånt är livet.


Har köpt biljetter till sommarens Pinkkonsert till mig och dottern. Det ska bli kul!


Har varit på gastroskopi och det gick inte så bra. Fick panik och drog ut slangen varenda gång de försökter. Gick inte bättre med lugnande heller. Fy sjutton för den undersökningen! Aldrig mer att jag kommer att gå med på en sån igen. Jo, under narkos. Men just nu är jag inte klokare vad gäller min mage.

 
 
Ingen bild

a

10 mars 2010 18:13

Hjärtat!
Är din telefon trasig? jag kommer inte fram när jag ringer. Försökte nå dig för att se hur du har det och komma med lite filmer och böcker.

puss syrran

 
Ingen bild

Pinse

10 mars 2010 20:21

Nej, det tror jag inte. Det har ringt på den i em och nu ikväll. Hade den avstäng i fm när jag var hos doktorn. Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards