Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Pernilla - 16 maj 2009 08:44

1. Hur gammal är du om fem år?

Svar: ska fylla 46 år



2. Vem var den senaste du träffade ?
Svar: Sambon som sitter och spelar tvspel så här på morgonkvisten



3. Hur lång är du ?
Svar: 163,5 cm



4.Vilken var den senaste filmen du såg?
Svar: Valkyria



5.Vem ringde du senast?
Svar: Till mamma o pappa



6.Hur löd ditt senaste sms? Och till vem?
Svar: Ok. Ska Felicia sova här?

Till dottern som var ute och rantade i natt



7.Vad är helgens planer?
Svar: Vi ska åka och titta på när sambons brorsson spelar fotboll. Annars vet jag inte. Kanske gå på bakluckeloppis imorgon.



8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Svar: Skicka sms



9. Är dina föräldrar gifta och skilda?
Svar: De är gifta sedan 1968



10.När såg du senast din mamma. ?
Svar: I påskas tror jag de var.



11.Vilken ögonfärg har du ?
Svar: Blå



12.När vaknade du i dag?
Svar: 08.00 av att katten traskade omkring på mig.


13. Har du någonsin hittat en katt?
Svar: Nej, men har en hittekatt som dock är hittad av kompisar


14. Vilken är din favoritplats?
Svar: Vid havet



15 . Vilken plats föredrar du minst?
Svar: köpcentra



16. Var tror du att du befinner dig om tio år ?
Svar: Har absolut ingen aning. Måste ta energin för att ta mig igenom nu först



17. Vad skrämde dig mest som barn ?
Svar: Skräckfilmer, kunde inte sova sen då



18. Vem fick dig att skratta senast?
Svar: Min sambo



19. Är du för för ung för att äga vinylskivor?
Svar: Nix!


20. Har du en bärbar eller stationär ?
Svar: Stationär



21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Svar: Pyjamas, kan inte somna annars




22. Hur många kuddar har du i sängen ?
Svar:  2 kuddar


23. Hur många landskap har du bott i ?
Svar: Två


 

24. Har du spytt på någon?
Svar: Nej, inte vad jag vet:)



25. Föredrar du skor , strumpor eller barfota?
Svar: Barfota


26. Är du social ?
Svar: Inte längre. men det kommer förhoppningsvis tillbaka


27.Vilken är din favoritglass?
Svar: Är inte så glad för glass. Nya nogger mint var helt ok om man slängde mitten.



28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar: Resa med familj och vänner



29. Tycker du om kinamat?
Svar: Helt ok men thaimat är godare



30.Tycker du om kaffe?
Svar: Inte direkt men jag dricker det som sällskap



31. Vad dricker du till frukost?
Svar: Juice eller vatten


32. Sover du på någon särskild sida?
Svar: Tror inte det, men jag måste somna på höger sida



33. Kan du spela poker?
Svar: Nej



34. Är du en beroendemänniska ?
Svar: Ja, det är jag nog



35. Känner du någon med samma födelsedag som du?
Svar: Inte känner men jag har träffat en tjej som är född någon timme efter mig på samma BB. Vi hade nästan samma personnummer.



36. Vill du ha barn?
Svar: Ja, jag vill ha dom jag har med inte fler:) Är för gammal.


37. Kan du fler språk än svenska?
Svar: Engelska och franska på barnnivå


38. Har du någonsin åkt ambulans?
Svar: Nej


39. Föredrar du havet eller en pool?
Svar: Havet helt klart



40.Vad spenderar du helst pengar på?
Svar: God mat och dryck



41. Äger du dyra smycken ?
Svar: Nej



42. Har du någon testat narkotika.
Svar: Ja, men det är preskriberat nu



43. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Svar: Cornflakes och skivad banan



44.Vem är den roligaste människa du känner?
Svar: Vet inte



45. Välj ett ärr på din kropp?
Svar: Har ett ärr på knät som jag fick på Roskilde 1987. Inte helt nykter snubblade jag över tältsnörena och stöp i backen.



46. Vad har du för ringsignal på din modil ?
Svar: Lily Allen - Fuck you


47. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten ?
Svar: Nej.


48.När togs din profilbild?
Svar: För 1 år sen ungefär.


50. Kan du byta olja på bilen?
Svar: Nej


51.Har du fått fortkörningsböter?
Svar: Nej, har inget körkort



52. Vilken var den senaste boken du läste?
Svar: Pesetas av Mons Kellentoft.


53. Läser du dagstidningar?
Svar: Om den finns


54. Prenumerarar du på någon veckotidning?
Svar: Nej


55. Dansar du i bilen?
Svar: Nej



56. Vilken radiokanal lyssanade du på senast?
Svar: P3, alltid 


57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Svar: Min klipptid


58. När var du i kyrkan senast?
Svar: Tror det var på dotterns konfirmation  för 3 eller 4 år sen


59.Vilka personer utmanar du?
Svar: Alla som vill…


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards