Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Så oändligt trött!

Av Pernilla - 23 november 2009 13:41

Är så trött så oändligt trött. Både fysiskt och psykiskt. Det händer liksom ingenting. Jag står och stampar på samma ställe känns det som. Inte så sjuk som jag har varit, vilket iofs är superbra, men heller inte frisk. Livet består mest av viljan att sova. Jag går till jobbet och gör en del, men mer är det inte. Tro inte att jag inte är glad för de steg jag har tagit,för det är jag, men som det är nu vågar/vill/orkar jag knappt göra någonting av rädslan för bakslag. Och det känns inte som något liv. Vaknar på morgonen och det första jag tänker på är jag ska få sova middag. När jag sovit middag och vaknat är det enda jag tänker: när kan jag gå och lägga mig för kvällen? Kl 21 är det absolut senaste jag orkar vara uppe till. kul vaRynkar på näsan?


Nä, nu är det snart dax för middagssov!

 
 
Monica

Monica

1 december 2009 11:26

Hur är det med dig?

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

1 december 2009 15:28

Snart slutar jag jobba igen. Kanske kan vi ses på en fika? Orkar du ta dig till LA? Då är du supervälkommen till mig. Jag kommer att ha lite svårare att ge mig iväg ett tag eftersom jag skaffar "bebis". En liten valpbuse ;) Kanske kan du komma och suga lite energi ur den? *ler*

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pinse

2 december 2009 13:28

Till Monica: Jo, jag mår som innan. Trött men ändå oändligt mycket bättre än förra året. Men jag kommer liksom inte upp det där sista. Tack för att du bryr dig om mig!

Till Nini: Hade gärna kommit och busat med din bebis men jag tror inte jag orkar åka på några utflykter just nu i alla fall. Tror Stockholm kommer att suga musten ur mig. Men senare kanske? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards