Alla inlägg under januari 2009

Av Pernilla - 8 januari 2009 09:11

Att gå ut med Inka är som att gå ut med en nyfiken gammal kärring. Hon har så mycket att gör med alla andra att hon glömmer det hon ska göra när hon är ute. Kommer någon på cykel ställer hon sig och glor och ser ut som att hon tänker varför är du här och cyklar. Någon skrapar rutorna på bilen, Inka glor och ser ut som vad sjuton håller du på med. Sluta med det oväsendet. Hon är knäpp men söt :)

Av Pernilla - 7 januari 2009 09:57

Det känns som om vardagen är tillbaka igen. Jag och sambon, mest han faktiskt, plockade ihop alla julsaker igår. Nu ligger de på köksbordet och det är meningen att de ska ner i sina lådor. men fy vad sånt är trist. Jag drar på det som bara den.


Idag ska jag till min psykolog, får se om det ger något. Det brukar bli bra men idag har jag några saker jag vill prata om och jag hoppas att det blir så.

Av Pernilla - 6 januari 2009 08:38

Igår var jag och K på utflykt. Vi körde ner till Olof Viktors på Österlen. Och vi åt så gott och pratade en massa, det var supermysigt! Deras kräftstjärtsmackor är så goda........ Sen handlade vi lite i deras butik. stenugnsbakat bröd och jag köpt jordgubbssaft som smakade som flytande jordgubbar, mums.

Av Pernilla - 4 januari 2009 11:05

Gick upp vid 8 och gick ut med Inka. När vi kom hem igen gick hon och la sig och sov. Här är hur tyst som helst för alla sover utom jag. Men jag funderar på att läsa tidningen och sen sova middag........

Av Pernilla - 3 januari 2009 09:10

Nu på morgonen har vi varit och firat sambons brorsson som fyller 10 år idag. Vi fikade frallor och tårta. Om några timmar får vi besök då vi ska fika och prata skit. Funderar på att vila innan så att jag är hyfsat alert.

Av Pernilla - 1 januari 2009 10:14

Här kommer mina bilder. Där är några timmars glapp men det beror på att jag sovit då. Som ni ser så äter jag ganska enahanda, mannakvikk är favoriten men jag måste skärpa mig på den fronten antar jag.


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards