Alla inlägg den 19 november 2008

Av Pernilla - 19 november 2008 07:31

Igår var jag och lämnade blodprov för att se lithiumhalten i blodet och den var ff för låg så jag ska öka en tablett till. Sen träffade jag min bästa läkare för jag behövde prata av mig lite och gullig som han är så tar han emot mig utöver de andra patienterna. Måste säga att han är guld värd! Sent på eftermiddagen pratade jag med läkaren på avdelningen där jag var inlagd och sa att jag inte ville få mer ECT. Jag har mått så dåligt sen jag fick senast(nr 13) så jag får panik bara jag tänker på det. Never again!!! Minnesförlusten som jag fick då håller i sig. Och det är mer än en vecka sen. Jag kan fråga samma fråga med en kvarts mellanrum och kommer inte ihåg varken fråga eller svar. Har hjärtklappning och tungt att andas(vilket är antagligen är oro) och sen går jag som om jag är på fyllan, trampar snett hela tiden. Men annars mår jag mycket bättre än innan. Långt ifrån bra men mycket mycket bättre:)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards