Direktlänk till inlägg 4 september 2008

Jag laminerar för fullt!!

Av Pernilla - 4 september 2008 13:18

Jag har köpt en lammineringsmaskin yack vare snälla sponsorer:) Och jag laminerar för fullt nu. Skönt att ha något annat att tänka på en stund. Annars bara snurrar det i huvudet, en massa jobbiga och dumma tankar. Någon som vill byta hjärna?


Idag har min psykolog ringt, han var orolig för mig och ville höra hur det var. Han tyckte det var för länge att vänta tills nästa vecka. Sen har jag haft mailkontakt med min bästa läkare också idag. Skönt.

 
 
Ingen bild

Birgitta

4 september 2008 20:43

Kära Pernilla!
Jag har suttit och skrivit ett vackert kort till dig, men sen kom jag på att du inte hinner få det före helgen.
Så jag skickar ett mail också.
Så här skrev jag bl a på kortet, som du får på måndag
Kära Pernilla!
Här får du ett fint kort på en vacker blomma från Slottsträdgården i Malmö! Det är en riktig oas! Tag dig gärna dit och gå och njut av den vackra trädgården och tag en fika i cafét. Smörgåsen med 5 sorters ost är en höjdare! Och den berömda morotskakan!
Nu på söndag är det skördefest kl 11-16 i Slottsträdgården! Mycket trevligt! Dessutom "Öppna gårdar" på Möllevången, vi visar vår fina gård på Bergsgatan 32, har loppis och ostprovning från Möllans ost! Välkommen!
Vi är många som tänker mycket på dig, och följer din blogg! Livet är upp och ner, det har jag förstått! Vi saknar dig!!
Håll ut!

Många kramar
Birgitta


________________________________
Birgitta Kalén
Utvecklingssamordnare
Frans Suell och Jörgen Kocks gymnasium
Box 3044
200 22 Malmö
Tel 040-34 31 56
Mobil 0705-44 44 16

 
myzpyz (aff)

myzpyz (aff)

5 september 2008 22:47

hej gums!
åhhh, va roligt med lamineringsmaskin :) måste nog gräva fram min. jag å kidsen plockade höstlöv förra året som vi pressade o sen laminerade - det blev superfina mobiler o girlanger *ler*
måste ta tag i pysslandet om jag bara fann ork...
kramar

http://vfw.bilddagboken.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 oktober 2012 10:30

Det känns KONSTIGT att inte kunna delta i de olika teman som tisdagstemat har. Min dator har gått sönder och det går inte att lägga in bilder från kameran. Och jag vägrar lägga in kassa mobilbilder! ...

Av Pernilla - 2 oktober 2012 08:21


  Höstförpackning!

Av Pernilla - 25 september 2012 09:14


Jag blir lika paff varje gång jag ser att mitt förslag till tema har valts. Det är så roligt och en ära.   Jag har valt en bild på en staty i Örnsköldsvik som verkligen är gåtfull. Den väcker så många frågor. Hos mig i alla fall! ...

Av Pernilla - 21 september 2012 08:33


 

Av Pernilla - 11 september 2012 10:09


  Det är så himla roligt att få med sitt eget tema och 2 veckor på rad dessutom:) Hobby ja...Jag tycker om det mesta inom det estetiska. Måla porslin, decoupage, scrappbooking, måla......Allt som inte innehåller nål och tråd! Här har jag målat p...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards