Alla inlägg under februari 2008

Av Pernilla - 8 februari 2008 12:45

Nu har jag varit hos psykologen och jag sa till honom om vad jag tyckte om förra gången så vi redde ut det, skönt. Sen har min bästa läkare ringt och vi hade ett bra samtal. Men nu ska han inte ringa på 3 veckor eftersom han ska ha semester. Får försöka klara mig ändå.

Av Pernilla - 8 februari 2008 08:29

Idag fyller svärmor 60 år. GRATTIS!


Jag ska till psykologen nu på förmiddagen och det ser jag inte direkt framemot. Gillar inte honom riktigt. Men förhoppningsvis så kommer det att ge något matnyttigt.


Sen ska min bästa läkare ringa och så ska vi fira svärmor.

Av Pernilla - 7 februari 2008 08:11

Astrid Lindgren


  • Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer?

Ja, massor!


  • Vilken/vilka favoriter har du?

Madicken, Saltkråkan


  • Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med?

Finns inte


  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik?

Vet faktiskt inte


  • Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför?

ingen, jag vill vara mig själv

Av Pernilla - 6 februari 2008 13:27

Har faktiskt yttepytte energi idag också. Känns skumt! Det var längesen.


Fick finfina tulpaner av S med blomsterbud idag. Tack snälla du. Det värmer långt in i hjärteroten.


Idag ska Egon få spruta men det vet han inte om än. Vilket är tur kanske. Förra veterinärbesöket var han inte så glad för.


Imorgon kommer K på besök, mysigt!

Av Pernilla - 5 februari 2008 11:14

Uppifrån ser det i alla fall ut som en cirkel:)

Av Pernilla - 5 februari 2008 11:07

Känner mig lite piggare idag. Lite ytte pytte piggare, men ändå. Har varit och klippt mig för att känna mig lite piggare och även köpt ögonfransfärg. Sminkar mig sällan nu, då jag kan börja gråta närsomhelst och vill inte ha mascara i hela fejset. Därför tänkte jag färga fransarna för då rinner det i alla fall inte.

Av Pernilla - 4 februari 2008 11:46

Varför är jag så trött? Helt totalt tömd på energi. skitjobbigt är det i alla fall. Idag hade jag tänkt ta en promenad till djuraffären och köpa kattmat men det går helt enkelt inte. Motorn har stannat och vill inte starta igen. Har annan kattmat hemma som tur är så ni behöver inte vara rädda för att Egon får svälta!


Om det finns någon som energi över får ni gärna skicka hit lite!!


En sak som är super är att dottern tagit läsfåtöljen från vårt sovrum, som bara användes att hänga kläder på, och jag har fått hennes sekretär så att jag kan sitta och scrappa utan att plocka undan allt hela tiden. Nu ska jag bara ha lite energi också!

Av Pernilla - 3 februari 2008 12:00

Suck och dubbelsuck!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards