Alla inlägg under januari 2008

Av Pernilla - 20 januari 2008 21:25

Egon har börjat bo in sig och tar sig mer och mer friheter:)

Av Pernilla - 19 januari 2008 18:26

  • När fyller du år?
  • 6/7


  • Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?
  • 40 år


  • Hur brukar du fira din födelsedag?
  • Med gemensamt kalas med barnen eftersom vi alla fyller år inom 10 dagar och 3 kalas på 10 dagar blir lite tjatigt. Men vi får se hur det blir till sommaren eftersom jag fyller jämt.


  • Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?
  • Upplevelser är alltid kul, typ hotellövernattningar tex.


  • Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag
  • Nej, faktiskt inte.

    Jo, jag fick ju en cykel som jag hann cykla på 2 gånger innan den blev stulen!

    Av Pernilla - 18 januari 2008 13:32

    Äntligen har jag kunnat hämta min medicin efter diverse krångel. Dessutom har jag varit hos psykologen och fått hemläxa + att min bästa läkare har ringt. Jag ska till honom på måndag så får vi se hur det blir med sjukskrivningen.


    Grattis till A-M som fyller 89 år idag:)

    Av Pernilla - 17 januari 2008 12:35

    I tisdags skulle min ena läkare ringa mig 9.45, han ringde kl 17 ca. Dessutom skulle han skicka in ett recept till mig och igår var jag på apoteket, fanns inget där. Ringde honom och han skulle be en av sina kollegor skicka in det då han var bortrest. Gick till apoteket idag, fanns fortfarande inget recept. Fick ringa kliniken som lovade att fixa det men nu vågar jag inte tro på att det fixar sig. Ska ringa och kolla först innan jag traskar till apoteket igen.


    Ikväll kommer V på besök, trevligt:)


    Imorgon ska jag till psykologen och så ska min bästa läkare ringa.


    Idag har jag varit duktig och skickat kort till pappas moster bästa A-M som fyller 89 år i morgon.


    Sambon är hemma och är sjuk, han har över 39 graders feber och hostar en massa:(

    Av Pernilla - 15 januari 2008 09:09

    En bild från sommarens tågluff - 3 skuggor!

    Av Pernilla - 14 januari 2008 11:12

    Vad skriver man när det känns som om man upplever samma dag om och om igen? Och inte vilken dag som helst utan en skitdag. För det är så det känns. Lite som avviker denna veckan är 2 läkartelefonsamtal och ett psykologbesök.

    Av Pernilla - 11 januari 2008 18:50

    Idag fick jag ett nallebud med posten av mina söta arbetskamrater. Det värmde enormt.


    Min bästa läkare har ringt idag och han är som stesolid i människoform. Jag blir absolut lugnare när jag pratat med honom. Och jag tycker att det är helt fantastiskt att ha en läkare som ringer en gång i veckan!


    Egon har varit och blivit kastrerad idag och nu är han sur som ättika. Han ska ha tratt ett par dagar, får se hur de ska gå.


    Tack för kommentarerna och kramarna i bloggen!


    Presentation

    Fråga mig

    10 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
      1 2 3
    4
    5
    6
    7 8
    9
    10 11
    12
    13
    14 15
    16
    17 18 19 20
    21
    22 23
    24
    25
    26
    27
    28 29 30 31
    <<< Januari 2008 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards