Alla inlägg den 3 september 2007

Av Pernilla - 3 september 2007 18:12

 

Vecka 36
I bakgrunden

  • Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?

Sydsvenskan.se - Lokala nyheter är alltid bra att hålla reda på


  • Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?

En bild på en fontän som jag tagit - För att jag tycker att den är fin


  • Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?

Min hunds nos - För att det är en cool bild


  • Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?

Träd och ytterkanten av en park


  • Vad hör du för ljud i bakgrunden?

Sambon som snarkar

Av Pernilla - 3 september 2007 12:50

Nu har jag varit på Panduro och det var fruktansvärt. Alltså det är egentligen en helt underbar affär men inte för mig just nu. Jag svettades och kände mig yr och ville bara ut därifrån och hem igen:( Jag undrar vad jag handlat egentligen för jag har inget minne av det. Ska kolla i påsen såsmåningom. Skit att det ska vara så här!!!! Ibland önskade jag att jag hade burka eller osynlighetsspray så att jag kunde gå obemärkt överallt.


Jag undrar hur det ska gå resten av veckan? Imorgon är det tänkt att jag ska gå på bio och på onsdag ska jag på ett möte på dotterns skola.

Av Pernilla - 3 september 2007 09:17

Orkade inte ta mig ur sängen när klockan ringde. Jag har sovit dåligt i natt också och var helt slut. Så jag stängde av den när den ringde och somnade faktiskt om 1,5 timme. Det var skönt!!


Om en stund ska jag gå ut med Inka och sen blir det frukost. Jag ska dessutom försöka mig på ett besök på Pandurohobby idag. Hoppas att där inte är något folk. Panduro ligger bra till för jag behöver inte gå genom stan dit utan kan gå bakom alltihop och ändå komma dit!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards